26.06.2026


Karaman'da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 3. Grup (Akdeniz Bölgesi) Müsabakalarında Osmaniye'yi temsil eden kız ve erkek hentbol takımlarımız büyük bir başarıya imza attı.

Grup aşamasında oynadıkları tüm karşılaşmaları kazanarak namağlup lider olan her iki takımımız da Türkiye Yarı Finalleri'ne yükselme hakkı elde etti.

Sergiledikleri başarılı performansla ilimizi gururlandıran sporcularımız, Temmuz ayında Niğde'de gerçekleştirilecek ANALİG Türkiye Yarı Final Müsabakalarında Osmaniye'yi temsil edecek.

Osmaniye Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak, bu önemli başarıda emeği geçen sporcularımızı, antrenörlerimizi ve katkı sağlayan herkesi tebrik ediyor; Türkiye Yarı Finallerinde takımlarımıza üstün başarılar diliyoruz.